2013. november 18., hétfő

16.rész - Vele, vele és csak vele!

Mikor megettük én elmosogattam.Miután elmosogattam el akartam menni mosakodni.Nyitva volt a fürdő ajtó így bementem.Akkor vettem észre hogy Niall ott ült a kádban és habfürdőzött.

-Bocsánat.-fordultam el.
-Nem baj.Gyere ülj be mellém.-intett.
-De...-pirultam el.
-Ne szégyellősködj már.-mosolygott.

Nagy nehezn leöltöztem és beültem mellé a kádba.Átkarol és beszélgettünk. Olykor-olykor meg is csókolt. Egyszer a habot a szemembe kente és kicsípte a szememet. Rögtön ki is szálltunk.Cseppentettünk a szemembe szemcseppet.Nagyon piros volt. Niall még olyan 4-5 óra fele hívta Zaynt hogy hozzon nekem pizsamát. Olyan 11óra körül csengettek.

-Majd én nyitom.-kiabáltam.Zayn és Perrie állt az ajtóban.
-Sziasztok.-öleltem át Zaynt.
-Szia.Ő itt Perrie a barátnőm.-mutatott rá Zayn.
-Szia én Trina vagyok, Zayn huga.-öleltem át Perriet is.
-Hello.-mondta Perrie.
-Sziasztok.-lépett mögém Niall.
-Tessék.Ezt most vettük neked vásárlás közben.-nyújtott át egy táskát Perrie.
-Ó köszönöm.-vettem át.
-Gyertek be.-mondta Naill.
-Á most nem sietünk egy buliba.-válaszolta Zayn.
-Na akkor sziasztok.-intett Perrie.

Még meg öleltem Zaynt és elbúcsúztunk. Fogtam a táskát és elmentem átöltözni.Nagyon tetszett, biztos voltam benne hogy Perrie választotta.Niallnek is tetszett. Még beraktunk egy filmet és elkezdtük nézni, de én közbe elaludtam.
Reggel mikor felkeltem a hálóban voltam, a jó puha ágyban.

-Jó reggelt.-jött be Niall.
-Neked is.-ültem fel.
-Hogy aludtál?-puszilt meg.
-Ö jól. De, hogy kerültem ide?-értetlenkedtem.
-Behoztalak mert nem akartam, hogy kint a kanapén aludjunk.-mosolygott.
-De cuki vagy.-csókoltam meg.
-Gyere mert kész a reggeli.-fogta meg a kezemet.
-Rendben álltam fel.

Kint már megvolt terítve.Finom és illatos palacsintát csinált Niall.

2 megjegyzés: