2013. november 10., vasárnap

12.rész - Valóra vállt álom

Elmetünk egy hotelbe.Niall elment foglalni egy szobát.Én addig az előtérben voltam.Pár perc múlva rajongók rohamoztak meg engem.Engem?! Nem értettem. Kimásztam a tömegből és Niall felé vettem az irányt. Mikor oda értem hozzá meg fogta a kezem és futottunk a lift felé. Beszálltunk a fanok nem jöttek fel. Szóval már nyugtunk volt.Egy kicsit puccosabb szobába  mentünk.

-Utálom ezt.-mondta Niall.
-Hát én sem bírom.-ültem le az ágyra.
-Nem fognak elmenni.Esetleg holnap. Ma még itt kell maradnunk.
-De anya otthon vár!-pattantam fel.
-18 vagy! Vagyis leszel.Önálló nő!-lépett felém.
-Igazad van.-ültem vissza.

Beszélgettünk egy csomót.Rendesen megismertük egymást. Én elmentem fürdeni mert már 9 óra volt.Vettem egy lazító forró fürdőt.Mikor befejeztem és Niall evett, mivel rendelt kaját. Nagyon cuki volt.Leültem mellé az ágyra. Elém tolt egy tányért amin rizs és hús volt. Nagyon éhes voltam szóval jóízűen elkezdtem enni. Közbe Niall nézett. Kicsit elpirultam. Mikor megettem elakartam menni vissza öltözni, de közben éppen kopogtak. Egy csávó volt  és adott egy táskát,ruha volt benne meg egy cetli. ~ Szia Trina,Niall itt van pár ruha.~

-Molly küldte mert szóltam neki.-kacsintott rám Niall.
-De jó.-öleltem meg.

Egy cuki pizsi és egy szett volt még holnapra + Niallnek volt ruha benne. Gyorsan be mentem a fürdőbe ledobtam  a köntöst és felöltöztem. Kimentem és Niall már az ágyon feküdt és nézte a Tvt. Francia ágy volt így kicsit zavarba voltam. De lefeküdtem Niall mellé. Néztünk valami filmet.Gyakran rápillantottam.Egyszer megszólalt.

-Ilyen érdekes vagyok?-fordult felém.
-Öööö.-pirultam el és néztem magam elé.
-Jaj te.-fogta meg a combom.

Én felé fordultam.Nagyon mélyen a szemembe nézett és közeledett. Végül megcsókolt. Vissza csókoltam.Utoljára Zaynnel csókolóztam. De ez valami fantasztikus volt.Valóra vált  az álmom. De nem lehetett. Elkaptam a fejemet, betakartam magam. Kihúzódtam az ágy szélére és néztem ki az ablakon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése