2013. december 21., szombat

17.rész - Strandoljunk

Miután megreggeliztünk elmentünk át öltözni. Megterveztük, hogy elmegyünk a strandra. Ezért Niall hazavitt, hogy összepakoljam a cuccomat a strandoláshoz. Felvettem a kedvenc bikinimet,összepakoltam és mentünk.
*Bikinim*
Miley Cyrus ❤ | via Tumblr | via Tumblr
Mikor a strandra értünk pár rajongó oda jött hozzánk.Kérdezősködtek de Niall nem válaszolt csak csinált velük képet meg adott aláírást. Utána bementünk a strandra. Olyan 10 perc után láttuk, hogy ilyen kisebb csoportokban szaladgáltak lányok One Direction-ös táblákkal,füzettel meg egyéb 1D-s cuccokkal.Tök jó volt mert nem láttak minket, de csak egy darabig.

-Ott van!!-kiáltott egy csaj.

Abban a pillanatban vagy 30 lány indult el felénk futva.Kb egyiken se volt bikini,de gyorsan kiszaladtam a medence elé, hogy megállítsam őket.

-Miért nem hagyjátok békén legalább most? Ki szeretne kapcsolódni.-tettem karba a kezemet.
-Állj odébb te cafka! Vár a férjem.-lökött odébb egy csaj úgy, hogy belestem a vízbe,de Niall elkapott.-Niall egy képet!!!-kiabálta.
-Bocs de nem.
-Miért?-kérdezte szomorúan.
-Először is nem tehetsz ilyet másokkal! Másodszor meg megsérülhetett volna.
-Bocsánat.-hajtotta le a fejét.
-Át kéne gondolnia a  szavaidat mielőtt kimondod.-karolt át Niall.
-Én csak szeretlek és a barátnőd akarok lenni!-fogta meg Niall kezét.
-Bocsi de foglalt vagyok.-rántotta el a kezét Niall.
-Még is ki az?-nézett mérgesen.
-Ez a cafka itt.-ölelt át engem.
-Ez?-tátotta nagyra a száját és mutatott rám.
-Igen. Na de lányok bocsánat de vele szeretnék lenni.-intett Niall.

Elmentünk enni.Niall kicsit kemény volt a rajongókkal,bár nem volt szép amit tett az amit tett az a lány..Mikor Niall megölelt sok lánynak könnybe lábadt a szeme.Sajnáltam őket..Tudtam milyen érzés mivel mikor azt mondták, hogy Niall együtt van Demivel összetörtem.De most meg az enyém. Több millió Niall girl törik össze ha megtudja. Nagyon fognak sírni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése