2013. november 16., szombat

15.rész - Még egy csodás nap vele.:$

Szép csendben megettük a desszertet.Niall fizetett.Felálltunk én oda mentem hozzá és megöleltem.

Én is szeretlek.!-súgtam a fülébe.

Ő erre megcsókolt.Utána kinéztem az ablakon és láttam egy fotóst.Niall megfogta a kezem és mentünk ki, én a fejemre tekertem a sálat és felvettem a szemüveget, amint kiléptünk az étteremből, már a fanok ott is voltak.Gyorsan mentünk a kocsihoz és beszálltunk.Alig tudtunk elindulni.

-Sajnálom.-mondta Niall.
-De mit?-kérdeztem.
-Hogy nem lehet nyugtunk miattam.-szomorkodott.
-Ne butáskodj  már! Egyébként hova megyünk?-kérdeztem.
-Hozzám.-mosolygott.
-Rendben.-néztem rá.

Aranyos kis ház volt.Mikor kiszálltunk levettem a sálat és a szemüveget.Már-már a külvárosba volt.Még medence is volt.Hatalmas volt a nappali.3 hálószoba volt + 2 fürdőszoba.

-Ez valami nagyon gyönyörű!-kiáltottam.
-Igen az.-ment ki Niall a hatalmas teraszra.
-Úristen valami hihetetlen.-öletem át.
-Egyébként kérdezni is szerettem volna.-fordult felém.
-Na akkor lökjed.-viccelődtem.
-Huhh.....Lennél a barátnőm?-nyögte ki.
Egy 5 másodpercig csak néztem.Aztán megcsókoltam.
-Ezt vehetem igennek?-simította ki a hajamat a szemem elől.
-Uhum.-bólogattam.-Nézzünk meg egy filmet.-ugráltam.
-Rendben.-mondta.

Niall keresett valami jó filmet én addig csináltam popcornt. Leültünk a kanapéra, Niall átkarolt, a popcorn az ölebe volt.Vicces film volt, sokat nevettünk nekem már a hasam is fájt.Mikor vége lett megéheztünk, omlettet csináltam.Niall odajött hozzám, hátulról átkarolt és puszilgatta a nyakamat.
-Na Niall.Így nem tudom megcsinálni a kaját.
-Okéééés.-állt odébb.
Elkészült a kaja megterítettem és leültünk enni.Niall-nek nagyon ízlett.

1 megjegyzés: