2013. november 13., szerda

13.rész - Ez a nap



Még mindig  2 a komment határ!Tudom sokszor úgy rakok részt hogy nem is volt meg. De szeretném ha ez megvalósulna mármint ez a rendszer!Vannak rendszeres olvasóim, szóval a kommentek fontosak lennének!:)♥ Jó olvasást!:3♥


Éreztem, hogy Niall felállt, gondoltam megy a fürdőbe.Becsuktam a szemem és próbáltam aludni. De éreztem egy meleg lehelete az arcomon.Mikor kinyitottam a szemem Niall gugolt az ágy mellett.

-Sajnálom.-szólalt meg.
-Mit?-ültem fel.
-Hát az a csók.-ült fel mellém az ágyra.
-Miért lenne baj?-fordultam felé.
-Olyan volt..Hát rögtön úgymond elbújtál.
-Tudod amit ma mondtam.Na amiatt volt ez.
-Á értem...-mondta és megfogta a kezem.

Én elpirultam és félre néztem.Ő a másik kezével megsimította az arcomat.Ránéztem, mélyen a szemébe. És hát ismét megcsókolt. Annyira jó volt. Közben ledöntött az ágyra.De nem akart többet.Lassan felült. Ő fáradt volt lefeküdt aludni. Én a táskámból elővettem egy könyvet.Még olvastam olyan hajnali  1 óráig. Aztán elnyomott az álom. Reggel 10 óra körül keltem.Niall már evett.Leültem mellé én is és vele ettem. Utána összepakoltunk, felöltöztünk és indultunk le liftel. Mikor kinyitódott az ajtó kb 300 directioner volt az épületben. Az egyik elkiáltotta magát, hogy ,,Ott vannak!".Niall összekulcsolta a kezét az enyémmel.Gyorsan futottunk ki a szállodából, viszont kint fotósok százai voltak ott. Takartam magam.De hiába. Be szálltunk egy taxiba és mentünk a Styleist ügynökségre. Ma is kaptunk feladatotak.Végülis nagyon jó volt, sokat nevettünk.Már rendesen fájt a gyomrom. Niall sokszor megcsókolt.:$ Hihetetlen jó nap volt. Niall megkért, hogy mennyek el vele vásárolni. Persze most 2 testőr is jött velünk de általában ha bementünk egy boltba kirakták a rögtön jövök táblát, csak azért hogy ne rohanjanak le minket a rajongók. Niall vett nekem egy nyakláncot.
*Nyaklánc*

Mikor mentünk ki a plázából ő bement egy virág üzletbe. Kaptam tőle egy gyönyörű vörös rózsát.Ezután hazavitt. Kértem, hogy jöjjön be de sietett.Este folyton csak a róla álmodoztam és a rózsát szagolgattam. Ilyen fantasztikus napom még sosem volt. Ezt soha nem felejtem el.

2 megjegyzés: