2013. november 14., csütörtök

14.rász - Az a bizonyos szeretlek szó

Egyszer csak Zayn bejött a szobába.

-Összejöttetek Niall-el?-ült  le mellém az ágyra.
-Hát nem tudom...Így konkrétan nem beszéltünk róla.-néztem rá.
-Jól van azért sok szerencsét.-ölelt át Zayn.
-Köszönöm.-szorítottam meg.
-Na jó éjt.-állt fel és kiment a szobából.

Mikor kiment megeresztettem a kádat vízzel.Megfogtam egy könyvet és beültem a jó meleg vízbe.Egészen addig olvasgattam amíg ki nem hűlt a víz.A könyvet még az ágyban kiolvastam aztán meg lefeküdtem aludni.
Reggel arra keltem,hogy sms-t kaptam Niall-től.Délben jön értem és megyünk ebédelni.Gyorsan kiugrottam az ágyból mivel általában szombaton olyan 10-11 óra körül szoktam felkelni.Szaladtam mosakodni és öltözni..
*Ezt a ruhát vettem fel*
Cutie.
Még ki húztam a szememet és éppen csöngettek. Nyomtam anyának egy puaszit és mentem. Kinyitottam az ajtót és ott állt Niall.Egyből megcsókolt. Nagyon boldog voltam..:$ Kinyitotta nekem az kocsi ajtót és mentünk ebédelni. A táskámban volt egy sál és egy szemüveg, hogy esetleg fotósok jelennének meg. Egy elég drága étterembe mentünk, nagyon szép volt, az étterem közepén volt az asztalunk.Niall lefoglalta. Kijött a pincér és rendeltünk, percek múlva már hozták is az ennivalót.Megettük és már rendeltük is a desszertet.Niall megszólalt.

-Nagyon gyönyörű vagy!-pirult el.
-Köszönöm.-pirultam el én is.
-Szerettem volna mondani valamit.-pillantott félre.
-Igen?-néztem rá.
-Öööö... hát.. izé én... én szeretlek.-bökte ki nagy nehezen.
Én szótlanul ültem.Szegény kínosan érezte magát.
-Én nem tudok mit mondani..
-Sajnálom.Nem erőszakolom.-fogta meg a fejét.
-Nem, nem úgy értettem csak sose hittem volna...-néztem félre.
-Nem baj ha nem viszonozod!-mondta és közbe meghozták a desszertet.

1 megjegyzés: