2013. szeptember 29., vasárnap

6.rész - Az a bizonyos csók

Zayn elengedett és mélyen a szemembe nézett. Ekkor végig futott a fejembe, hogy milyen jól csókolhat, de nem lehet a testvérem.Közeledett az ajka az enyámhez.
-De Zayn nem lehet.-húztam hátrébb a fejemet.
-Nem érdekel.-monta és megcsókolt.
Próbálkoztam eltolni de a saját akaratom ellenem fordult.Hagytam de nem lett volna szabad, hisz testvérek vagyunk. Egyszercsak ledöntött az ágyra. Na itt tudtam, hogy ez nem történhet meg!
-Ne! Nem szabad.-ültem fel.
-Igazad van.Sajnálom.-állt fel és kiment a szobából.
Mindig is kíváncsi voltam, hogy csókol amíg ki nem derült ez. De már tudom...Nagyon jó volt az a csók.De szégyeltem  magam.Már 8óra volt.Másnap mennem kellett munkát keresni. Ezért elmentem fürdeni, aztán aludni.
Másnap reggel már találkoztam anyával.Kicsit beszélgettem vele aztán ment dolgozni.Mikor Zaynkijött reggel nem szólt hozzám mégcsak rám se nézett.Kicsit megijedtem.
-Zayn!Mi van veled?-kérdeztem rá.
-Semmi.-mondta morcosan és bement a szobályába.
Olyan volt mintha haragudott volna rám.Megettem a reggelimet és be mentem hozzá.
-Mi bajod van?-ültem le mellé.
-Semmi.-fordult el.
-De van valami.-böktem meg.
-Az van, hogy hibáztam!Tegnap az a csók.-folytatta volna de a szavába vágtam
-Felejtsük el.-öleltem meg.
Tudtam miért is volt neki igazából rossz, Perrie miatt.
-Legyen ez 7 pecsétes titok.-mondtam.

Abba a pillanatban mikor kimondtam megcsörrent a telefonom.Gyorsan futottam érte, Lisa hívott.
-Szia-lihegtem a telefonba.
-Szia nem megyünk ma el shoppingolni?-kérdezte Lisa.
-Hát bocsi de nemtudok. De majd mesélek máskor.
-Ööö oké.-nyújtotta a szavait.-Akkor szia.
-Szia raktam le.
Gyorsan ledobtam az ágyra a telefont és mentem vissza Zaynhez.De ő éppen ment ki az ajtón..
-Te hova mész?-szólítottam meg
-Jajj bocsi de ma stúdiózunk a fiúkkal.Szia.-intett nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése