2013. szeptember 14., szombat

2.rész - Anya! Vagy mégse?

1 héten keresztül vártam a hívást, de sajnos semmi. Talán nem is akar velem találkozni? Félek! Annyira elgondolkodtam, hogy kicsit késéssel vettem észre, hogy csörög a telefonom, mivel az asztalon volt vetődtem felé egy nagyot.
-Heló!-lihegtem.
-Szia Trina van kedved átjönni?-mondta Lisa.
*Lisa a legjobb barátnőm, mindig vele vagyok. 3 éves korom óta ismerem*
*Én és Lisa*



-Igen. 5 perc és ott vagyok.-csaptam le a telefont.
Gyorsan öltöztem és mentem Lisahoz.
-Szia.-mentem be az ajtón.
-Hali. Ide nézz! Előkerült egy új videó a fiúkról.
-Juj! Nézzük meg!-kiáltottam fel.
Mikor meghallottam Zayn hangját ledermedtem. Ő volt az aki felvette a telefont, akivel beszéltem. Tudtam, hogy most rögtön fel kell hívnom az anyámat.

-Jó napot!-szólaltam meg.
-Jó napot!-válaszolt vissza egy kedves női hang.
-Mrs. Malikot keresem.-nyögtem ki.
-Én vagyok az! Segíthetek?-kérdezte.
-Trina Malik vagyok.-mikor kimondtam egy percig meg sem szólalt.
-Trina?-csodálkozott.
-Igen.
-Kislányom!-mondta síró hangon és lerakta.
Szóval tényleg! Ő lenne az anyám és Zayn Malik a testvérem?! Nem tudom elhinni, sírva fakadtam. Lisa szóhoz se jutott. Egyszerűen csak megölelt. Tudta mitől van szó. Bár ő nem tudta, hogy az a Malik család.
Úgy éreztem most beszéltem utoljára az anyámmal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése