2013. október 27., vasárnap

7.rész - Munka áll a házhoz

Egész nap munkát kerestem de sehol semmi. Sehova nem keresnek Styleistot. Kifáradtam. Felmentem facebookra és Lias rögtön rám írt.

-Szia akkor mikor tali?-kérdezte
-Húhh holnap?
-Oké de majd elmondod, hogy mi van?
-Persze. Bár kicsit bonyolult, de örülni fogsz,
-Juj*-*
-Te már találtál munkát?
-Nem. Sehol nem keresnek Styleistot.-panaszkodtam Lisa.
-Rossz szakmát választottunk.- viccelődtem.
-Amúgy elvileg a fiúk Londonba vannak. De Harry biztos! Láttam tegnap.
-Ööö én inkább nem mondok semmit.De én megyek. Szia.
-Oké csajszi akkor holnap! Szia.

Kijelentkeztem.Elmentem enni. Közbe megjött Zayn. Leült mellém és elkezdtünk beszélgetni.

-Milyen volt a napod?-kérdezte Zayn.
-Hát nem találok munkát.-sóhajtottam.
-Milyen munkát?
-Styleistnak tanultam.-néztem rá az asztalra.
-Szerintem segédnem felvennének hozzánk.
-Komolyan? De a barátnőm is jöhetne?-mosolyogtam.
-Igen. Holnap beszélek Paullal.
-Köszönöm.-öleltem meg.
-Ez mi itt a csuklódon?
-Ja a tetkóm 16 voltam mikor csináltam.
-Tetszik.-simította végig.
A tetoválásomat Lisaval csináltam mive neki is van egy ugyan ilyen.
https://twimg0-a.akamaihd.net/profile_background_images/639597560/80vl6ea7l1xieby9qif6.jpeg
Nagyon vártam már, hogy találkozzak vele, mivel már nagyon hiányzott.Nem tudtam, hogy mondjam el neki ezt a Zaynes dolgot. Tudtam lefog döbbenni  majd örülni fog. Fura érzésem volt. Még mindig az a csók járt a fejembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése