2013. szeptember 18., szerda

3.rész - Hogy is volt?

 Sziasztok! Itt egy új rész. Jó olvasást. Kicsit kavarodás veszélyes ez a rész meg még a következő is! a szülőanyám Tricia  lesz így jelölve: Anya. a nevelő anyám Emily Stron jelölése pedig idéző jelbe lesz(,,anya").
Előre is bocsánat ha nehezen érthető...:s♥




Hetekig nem mentem sehova csak suliba. Nagyon rossz volt, hogy anya lerakta.Selymes hangját hallani nagyon jó volt. Hallgattam volna még tovább. Valahogy mikor meg hallottam a hangját emlékeztem, emlékeztem mikor megszülettem oly kedvesen szólt hozzám. Mostanába sokat kellett tanulnom a vizsgáimra.
Egyik nap tanultam és csöngettek, azt hittem Lisa így nem mentem le. ,,Anya" nyitott ajtót.

-Kicsim téged keresnek!-kiabált ,,anya". Nem tudtam ki lehetett.

Lefutottam a lépcsőn, át a nappalin. Az ajtóban megláttam az édesanyámat. Rögtön könnybe lábadt a szemem, oda szaladtam hozzá és átöleltem. Elkezdett hangosan sírni. Az ajtó nyitva volt, mikor szétváltunk megláttam egy fiút aki közeledett felénk.



-Trina, ő itt a testvéred Zayn.-karolta át.
-Ööö szia.-pirultam el.
-Szia.-mosolygott és intett felém Zayn.
-Gyertek beljebb.-álltam félre és zártam be az ajtót.

Bementünk a nappaliba, ,,anya" is ott ült velünk. Mikor elmondtam neki nagyon kiakadt és inkább kiment a konyhába.Én neki álltam és a kérdéseimet szórtam a nyakába anyának.


-Mégis miért tetted ezt velem?- gördült ki egy könnycseppem.
-Kicsim.... Nagyon sok bajunk volt...A családunk sok problémával küzdött..Nem tudtalak volna rendes körülmények között felnevelni.
-Nem érdekelt volna.. De ez olyan rossz.
-Sajnálom. Jobb volt ez így.- kezdett neki megint a sírásnak.
-Nyugi anya!-ölelte át Zayn.-Nem a te hibád.
-Lassan menniük kéne nem?-jött be ,,anya" nagy piros szemekkel.
-Nem!-álltam fel.
-De igaza van Mrs.Stron.-állt fel Zayn és anya.
-Hát jó...-mentem oda anyához és megöleltem.

Még elbúcsúztunk és elmentek. Én ezután felrohantam a szobámba sírva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése