2014. január 28., kedd

24.rész - Miért?

Kissé nehezemre esett megírni ezt a részt mert igazából fáj... De hát ilyen kell bele...!:3<3 Jó olvasást!:)


*Lisa szemszöge*

-Ne sírj!-váltak el ajkaink.
Én csak átöleltem.
-Gyere menjünk le. A többit majd holnap megbeszéljük.-mondta és össze kulcsolta a kezét az enyémmel.
Elindultunk a lépcső felé.

*Trina szemszöge*

Mikor lementem elindultam megkeresni Niall-t. Mikor otthagytam már kicsit ittas volt. Mikor megláttam egy szőke csajjal táncolt, próbáltam oda menni hozzájuk de nem tudtam. Közben ők elmentek. Kerestem őket egy jó 10 percig de mikor megtaláltam őket ott csókolóztak. Rögtön sírni kezdtem.

-Ez mi?-kiabáltam és abbahagyták.
-Semmi!.-lépett oda hozzám Niall.

Én elfutottam egyenesen az ajtó felé. Kifutottam onnan pedig jó messzire.

*Lisa szemszöge*

Mikor lementünk a lépcsőn láttam, hogy Trina kiszalad az ajtón sírva. El engedtem Harry kezét és Trina után futottam. Sajnos én jóval lassabban futottam mint Trina. Ezért nem is értem utol. Visszamentem és megkerestem Niallt.

-Mit csináltál?-léptem oda hozzá.
-Egy lánnyal csókolóztam...-fogta meg a fejét.
-Te mit képzelsz?-pofoztam meg.
-Sajnálom.
-Hol az a csaj? Miért mászott rád?Miért hagytad magad?-toporogtam.
-Ott.-mutatott félre.-Nem tudom és nem tudom...-hajtotta le a fejét.
Odamentem a csajhoz.
-Mégis mit képzelsz te magadról?-rántottam meg.
-Miről beszélsz te?-értetlenkedett.
-Niall-ről.
-Ja hát elég jó volt...-mosolygott.
-Te....-pofoztam fel.
Rögtön eleredt az orrából a vér. Harry haza küldött mindenkit. Niall lefeküdt aludni. Én Zayn, Harry és Perrie elmentünk megkeresni Trinat. Sehol nem találtuk, se otthon. se Niall-nél nem volt. Olyan hajnali 3-ig kerestük. Elfáradtunk és feladtuk. Mikor vittek haza eszembe jutott valami.
-Az anyukája!-kiáltottam fel.
-De otthon nem volt.-mondta Zayn.
-Nem az. A nevelő anyukája, Kate.-magyaráztam.

Mondtam Harry-nek merre mennyen. Jó messze volt a buli helyszínétől. Mikor betértünk az utcában Trina ott sétált és vonszolta magát. Gyorsan kiszálltam a kocsiból és oda szaladtam hozzá.
-Hagyj!-lökött el.
-Trina én segíteni akarok!-fogtam meg a kezét.
-Nincs szükségem segítségre!-kiabálta.
-De! Nagyon gyenge vagy!-állítottam meg.
-Nem!-mondta és össze esett.

Jó, hogy Zayn odajött mert ő elkapta. Beraktuk a kocsiba és hazavittük. Zayn berakta az ágyba és magára hagytuk. Trisha nagyon aggódott. Harry kicsit később haza ment. Én akkor bementem Trinához és befeküdtem mellé az ágyba majd aludtam.

*Niall szemszöge*

Reggel mikor felkeltem nagyon rosszul éreztem magamat Trina miatt. Elhatároztam akkor, hogy kocsiba ülök és elmegyek hozzá. Amikor oda értem és csöngettem kirázott a hideg.Nem tudtam mit várjak tőle. Lisa nyitott ajtót.

-Takarodj!-csapta be az ajtót.
Mentem volna el de kinyitották az ajtót.
-Mit akarsz?-halottam Trina hangját.
-Bocsánatot szeretnék kérni.!-fordultam felé. Mikor megláttam nagy piros kisírt szemei voltak.
-Nem vagyok kíváncsi milyen mesét találtál ki.-mondta.
-Kérlek!-fogtam meg a kezét.
-Nem!Menny innen! Soha többet nem akarlak látni!-rántotta el a kezét és csapta be az ajtót.

*Trina szemszöge*

Mikor becsaptam az ajtót berohantam a szobámba. Rávetődtem az ágyamra és beleordítottam az párnámba és sírva fakadtam. Nagyon rosszul éreztem magam. Mikor kisírtam magamat kimentem.
-Ti hova mentek? -kérdeztem Zayn-től Lisa-tól és Perrie-től.
-Kivisszük Lisat az állomásra aztán meg megyünk Perrie-hez.
-Ja oké..Akkor ölelj meg Lisa!-mentem oda hozzá.

Ott hagytak és én egész nap csak otthon ültem. Ránéztem a twitteremre meg a facebook-ra. Sok sok értesítés jött facebokon, twitteren meg rengetegen bekövettek. Sok lány írt nekem twitteren hogy milyen mázlista vagy meg persze jött a sok utálat is. Egy lány írta hogy vigyázzak Niall-re és, hogy soha ne bántsam meg.. Akkor nagyon elfogott a sírás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése