2014. január 11., szombat

22.rész - Horan Family

Megvacsoráztunk aztán mentünk vissza Niall-hez. Mikor haza értünk ott volt Greg és Denise meg persze a kicsi Theo is. Megismertem őket és Theoval nagyon sokat játszottam. Niall csinálta a rengeteg képeket. Aztán megkérte Greg-et, hogy csináljon 3nkról képet. Theo az ölembe volt Niall pedig hátulról átölelt.

-Mutasd.-mentem oda Greghez.
-Tessék.-adta oda Niall telefonját.
-Nagyon jó kép lett.-szólalt meg Niall.

Theo majdnem kiütötte a kezemből a telefont annyira kapálózott. Gregék is ott aludtak mint ahogy mi. Niall csinált egy képet amin én és Bobby voltam. Időzítővel még családi képet is csinált. Theo lassan álmos lett ezért Denise előtte megetette aztán letette aludni. Denivel nagyon jóba lettem. Greg és Bobby is nagyon közel kerültek hozzám. Tényleg olyan volt mint egy nagy család.Deni ugyebár elment aludni Theoval így Greg is ment utánuk. Bobby már fáradt volt így ő is ment. Niall viszont éhes volt ezért ő evett. Én addig megágyaztam és átöltöztem. Niall mikor bejött gyorsan átöltözött és befeküdt mellém. Niall még mesélt nekem a kiskoráról de közben elaludtam.
Reggel mikor felkeltem Niall mellkasán feküdtem. Ő pedig simogatott.

-Jó reggelt hercegnőm!-puszilta meg a homlokomat.
Átöltöztünk és kimentünk a konyhába. Bobby Denivel csinálta a reggelit Greg pedig Theoval tvzett.  Én leültem a csöppséggel játszani Niall pedig természetesen segített a konyhában. Greg még éppen ébredezett viszont Theo nagyon eleven volt. Kicsit énekeltem meg dudorásztam a kis manónak.
*Niall szemszöge*

Apával és Denivel csináltam a reggelit.
-Gyönyörű hangod van.- mondta apa Trinának.
-Köszönöm.-kiabálta a nappaliból.
-Csodás lány kisfiam.-súgta nekem apa.
-Igen az! Olyan jól bánik Theoval és Theo ezért nagyon szereti.-lépett oda hozzánk Deni.
-Tudom. Imádja a gyerekeket és nagyon jó természete van.
-Egyébként mikor tervezitek, hogy a 2 család találkozzon?-kérdezte apa.
-Te már találkoztál a családjával.
-Tényleg?
-Igen, Zayn a testvére és Trisha az anyukája.
-Nahát.- lepődött meg apa.
-Zayn? Tényleg? Szóval ő is olyan Malik!-mondta Deni.
*Trina szemszöge*

A konyhába sugdolóztak. De mikor oda mentem már abba hagyták és készen is voltak a reggelivel. Palacsinta volt juharsziruppal. Theo répás bébipapit kapott de egy kicsit azért evett a palacsintából is. Mi Niall-el reggeli után mentünk pakolni mert a 2 órási géppel mentünk haza. Már csak 2 nap volt és turné. Mind kijöttek velünk a reptérre még Theo is mivel nem akart aludni.

-Fantasztikus lány vagy!-ölelt meg Bobby.
-Köszönöm.
-Nagyon örülök, hogy meg ismertelek Trina..-jött oda Greg.
-Nagyon nagy szíved van és jól is használod. Köszönöm, hogy megismerhettelek.-ölelt meg Deni.
-Én is köszönöm, hogy ebbe a családba is tartozhatok mostantól.
-A saját érdemed és persze Niallé is.
-Na szia kis csöppség majd turné után találkozunk baba.-öleltem meg.
-Vigyázz a fiamra.-mondta Bobby.
-Rendben.

Még Niall is elbúcsúzott mindenkitől. Majd mentünk a jegyekért aztán felszálltunk a repülőre. Kissé fáradt voltam így aludtam az út közben.

1 megjegyzés:

  1. Szia, benne lennél egy oldal cserében? Az oldalamon tudsz írni nekem. http://anegyelem.blogspot.hu/

    VálaszTörlés