2014. január 11., szombat

21.rész - Irány Írország

Most komolyan olyan nagy kérés 1 hozzászólás? Ne csináljátok már.. Agyon írom magamat és te folyamatosan olvasod és mégse írsz semmi hozzá.... Azért ne már... Szerintem igazán nagy dolog egy hozzászólás számodra... Itt az új rész olvassátok szeretettel.!:)♥


Még 2 óráig beszélgettünk. Utána lefeküdtünk aludni. Reggel mikor felkeltem Niall simogatott.

-Jó reggelt.-csókolt meg.
-Neked is.- mondtam. Abban a pillanatban anya kiabált: -Gyertek enni!

Niall rögtön kiugrott az ágyból. Én szép lassan mentem utána. Anya és Zayn már az asztalnál ültek. Anya rántottát csinált. Niall nagyon jóízűen evett. Reggeli után átöltöztünk.

-Még 4 nap nap.-szólalt meg Niall.
-Igen.- néztem.
-Mit szólnál hozzá ha még mielőtt elmennénk turnéra eljönnél velem a szüleimhez?-kérdezte.
-Jó ötlet!:3 -mosolyogtam.
-Legalább be tudlak mutatni nekik.-hajolt hozzám közel.
-Szeretlek.-csókoltam meg.
-Én is.-jött a válasz.

Kimentem és megbeszéltem anyával. Visszamentem a szobába és összepakoltam a cuccomat.Niall addig foglalt még mára repülő jegyet. A 2 órási géppel mentünk. Niall még hazament összepakolni néhány cókmókját. Mikor visszajött dél volt. Még megebédeltünk és anya megy Zayn kivitt minket a reptérre.  Niall elment átvenni a jegyeket én addig vettem innivalót. Anyával meg Zayn-el beszélgettünk még egy keveset. Lassan 3 negyed 2 lett és elbúcsúztunk tőlük majd mentünk a repülőhöz.  Felmentünk és elfoglaltuk a helyünket. Fél órát utaztunk de én az egészet végigaludtam mivel félek a magasban.

-Ébresztő..! -bökdösött Niall.
-Jajj... már itt vagyunk?-eszméltem fel.
-Igen, még pár perc.-fogta meg a kezemet.
-Félek a leszállástó.-néztem rá.
-Nyugi.-ölelt át.

Egész leszállás alatt fogta a kezemet. Kicsit rosszul voltam de semmi komoly. A repülőtéren taxit hívtunk. Niall megszerette volna lepni az apukáját így nem szólt, hogy megyünk. Kb. 1 órát taxiztunk mire odaértünk. Ki pakoltunk a taxiból és Niall kinyitotta a kaput majd bementünk. Senki nem volt otthon. Niall megmutatta a szobáját és ott lepakoltunk. Utána végigjártuk a házat, megmutatott mindent. Képeket is nézegettünk. Olyan 4-5 óra fele  megéheztünk így leültünk enni. Volt finom krumpli amit az apukája csinált. Nagyon finom volt. Máshogy csinálják az írek mint az angolok a krumplit. Miután ettünk leültünk tvzni. 6-7 óra körül hallottuk, hogy nyílik az ajtó. Niall apukája volt az.

-Fiam, szervusz!-ment oda az apukája Niall-höz.-Te, hogy kerülsz ide? -kezdtek el beszélgetni.
-Gondoltam  turné előtt meglátogatlak.-mondta Niall.
Engem észre se vettek. Cseverésztek még perceken át. Én ott álltam így úgy gondoltam leülök. Mikor leültem az apukája észrevette, hogy ott vagyok.
-És ő kicsoda?-mutatott rám az apukája.
- Ja. Hát apa ő itt Trina Malik a barátnőm.
-Isten hozott a családunkban. Én Bobby vagyok.-rázta meg a kezemet és adott egy puszit.
-Csókolom.
-Jajj nyugodtan tegezz! Hívhatsz Bobbynak.- ölelt át Bobby.
-Rendben.-mosolyogtam.

Leültünk a kanapéra és beszélgettünk. Jól megismertük egymást Bobbyval. Nagyon kedves és jó ember. Még mesélt nekem kicsit Niall kis kori viselkedéséről cselekményeiről. Sokat nevettünk. Niall azt szerette volna ha megismerném az anyukáját is. Kocsiba ültünk és elmentünk hozzá. Mikor bementünk a házba ott volt a anyukája.

-Szia anya.-köszönt Niall.
-Kisfiam. Te itt?-kérdezte.
-Igen. Egyébként bemutatom a barátnőmet.-tolt oda Niall hozzá.
-Csókolom. Trina Malik a nevem.
-Nyugodtan tegezz csak. Maura vagyok.

Maura-val is beszélgettünk sokat, őt is megismertem. Nagyon kedves nő. Csinált nekünk vacsorát is, Niall tele ette magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése