2014. január 12., vasárnap

23.rész - Lisa, ne sírj!

Mikor felkeltem Niall is aludt. Egyszer csak megszólalt a hangosbemondó.
-5 perc és leszállunk megkérnék mindenkit, hogy a biztonság kedvért kapcsolják be magukat.
Niall erre felkapta a fejét.Alig vártam, hogy leszálljunk. Bár már kezdtem megszokni a repülést de még mindig rosszul éreztem magamat.Zayn és Perrie várt minket a reptéren. Rögtön Zayn nyakába ugrottam mert nagyon hiányzott.Hazafelé én Perrievel beszélgettem. Otthon anya uzsonnával várt minket.  Zaynt kaja közben hívták.

-Szia Harry.-vette fel a telefont és kisétált az étkezőből.
Mikor megettük Zayn éppen visszajött.
-Harry volt az. Ma lesz nála egy buli és mind megvagyunk hívva.-ült le.
-Szerinted Lisa jöhet?-kérdeztem.
-Ja el elfelejtettem Harry külön mondta, hogy ő is jöjjön.-vakarta meg a  fejét.
-Akkor felhívom.-szaladtam ki.
Kimentem és hívtam Lisat.
-Szia ma Harry-nél lesz egy buli és téged is meghívott.-mondtam neki mikor felvette.
-Hali. Ugye csak viccelsz?-emelte fel a hangját.
-Nem! Pakolj össze és szállj vonatra.
-Jó jó! Akkor nálad alszok?-kérdezte.
-Igen. Na puszi szia!-köszöntem el.

Olyan 4 óra fele mentem ki az állomásra. Lisa nagyon örült nekem. Hazafelé Harryről beszélgettünk. Mikor hazaértünk mentünk készülődni. Niall és Zayn már egy órával hamarabb készen voltak.  Mire mi készen lettünk Perrie is ott volt. Felvettük a ruhánkat és mentünk.
*Lisa Ruhája*
X
*Én ruhám*
👗

-Csodálatos vagy!-lépett oda hozzám Niall.
-Köszi.-csókoltam meg.
-Na gyertek.-fogta meg Zayn Perrie kezét.

Elköszöntünk anyától és kocsiba szálltunk. Nagyon nem figyeltem az időt így enmtudtam mikor értünk oda. Mikor oda értünk ott voltak a fiúk: Harry, Louis, Liam. Ja és persze ott volt Eleanor és Sophia is. Sőt Josh és Andy is ott volt. Lisa kicsit zavarba volt mikor meglátta Harryt. Harry a buli elején még csak oda se ment Lisahoz.Még jöttek egy páran a buliba este. Szegény Lisa ott ült és nézte, hogy Harry más lányokkal van.

-Ne szomorkodj!-ültem le mellé.
-De, de ,de......-folytatta volna de elfogta a sírás.
-Jó, jó! Gyere menjünk egy szobába.
Felsétáltunk a lépcsőn és bementünk egy szobába.
-Nyugi! Hülye ha nem megy oda hozzád.-simogattam a hátát.
-De ő túl tökéletes én pedig egy senki vagyok.-sírt tovább.
Én csak átöleltem és vigasztaltam.  Már körülbelül 10 perce voltunk fent a szobába. Kopogtak.Harry volt az.
-Á Trina téged kerestelek! Egy szőke csaj nagyon rá van szállva Niall-re.
-Ó... Mindjárt jövök.-súgtam Lisanak.
*Lisa szemszeg*

Mikor Trina kiment én csak a padlót bámultam. Éreztem, hogy Harry még a szobába van ezért nem akartam sírni.
-Mi a baj?-ült le mellém Harry.
Nem tudtam megszólalni mert tudtam, hogy rögtön elsírom maga.
-Na mondd már!!-karol át.

Ekkor elsírtam maga. Harry felemelte a fejemet. A hajamat kiseperte a szememből és a könnyeimet letörölte. Rápillantottam és elmerengtem a szemében. Közeledett az ajka az enyémhez és végül megcsókolt.  Minden rosszat elfelejtettem és csak a csókra tudtam gondolni.Akkor csak ő volt nekem. Másra nem is tudtam gondolni csak is rá!♥

1 megjegyzés: