2014. február 9., vasárnap

25.rész - Mert mindenkinek van egy 2. esélye

Közben kaptam egy sms-t Zayn-től, hogy fél óra múlva vacsizni megyünk ott lesz Harry, Liam, Louis és Niall is. Fogtam maga és elkezdtem készülődni. Elmentem fürdeni. Igazán megvallva semmi kedvem nem volt menni főleg, hogy Niall is ott lesz. De hát nem vagyok udvariatlan ha már meghívtak akkor elmegyek. Mikor végeztem a fürdéssel elkezdtem öltözni.
*Ruhám*
 
Aztán lazán kisminkeltem magam és vártam Zaynt. Olyan fél 8kor meg is jött. Beszálltam a kocsiba és egész
úton gondolkodtam. Megálltunk és Zayn szólt.
-Gyere!-szólalt meg és nyitotta ki a kocsiajtót.
-Menny csak előre.. Mindjárt utánad megyek.-szóltam neki.
-Hát jó..
Még percekig gondolkoztam mikor úgy döntöttem, hogy bemegyek. Akkor jöttem rá, hogy ez nem is egy étterem de nem foglalkoztam inkább vele. Beléptem az ajtón és mikor körbenéztem a sötétbe az egyik fénnyel teli sarkon megakadt a szemem. Niall ott ült és elkezdett gitározni és közben a You and I-t énekelte. Sok gyertyából ki volt rakva, hogy ,,Sorry! I very very love You!" Amikor elolvastam könnybe lábadt a szemem. Niall a mellette lévő asztalról felvett egy rózsát és odasétál hozzám.

-Ne sírj! Sírtál te már eleget!-ölelt át.
-Ez csodálatos!-motyogtam.
-Neked bármit.-nyújtotta át a rózsát és megcsókolt.
Lassan egyre hangosodva elindult egy zene. A kedvenc dalom volt az. (lásd:zenelejátszón a 6.)
-Egy táncra kisasszony? -hajolt meg előttem Niall és nyújtotta felém a kezét.
-Persze!-pukedliztem és fogtam meg a  kezét.

Odébb sétáltunk és elkezdtünk táncolni. Órákon át csak táncoltunk, táncoltunk és táncoltunk egészen addig míg az össze gyertya el nem aludt. Niall hazavitt, hisz másnap már mentünk a turnéra.

Reggel felkeltem és egyből elmentem fürdeni.Utána gyorsan összepakoltam mert Zayn már toporgott. Soha nem pakoltam még ennyi cuccot.(kivétel mikor költöztem) Anya kivitt minket a reptérre elbúcsúztunk és már mentünk is a magánrepülőhöz. Az első fellépés Dublinba volt. Na igen Írország! Alig vártam, hogy lássam Niall. És mikor oda értünk a többiekhez rögtön Niall nyakába ugrottam. Ott volt mindenki akinek ott kellet lennie. Egy dolgon nagyon meglepődtem. Lisa, Harry-t ölelgette.

-Lisa!-kiáltottam.
-Jaj Trina!-szaladt oda hozzám Lisa.
-Te és Harry mióta?-suttogtam.
-Hát...Tegnap óta.-pirult el.
-Mi a téma?-jött oda Harry és karolta át Lisat.
-Semmi.-kacsintottam rá Harry-re.

Közben megérkezett a pilóta mi pedig felszálltunk a gépre. Én Niall-el ületem, Lisa Harry-vel, Zayn Louis-sal, Liam Joshal. Egész úton viccelődtünk beszélgettünk és stb. Volt alkalmam legyőzni a repüléstől való félelmemet.  Mikor megérkeztünk több 100 rajongó volt ott a repülőtéren. A nagy fekete autók kint vártak minket. Amikor mentünk ki a kocsikhoz egy lány meglökött és majdnem elestem Niall megfogott és a lány bocsánatot is kért kapott egy aláírást Niall-től és már mentünk is ki.  Elvittek minket a nagy arénához. Ott is már több 100 rajongó volt. Lepakoltunk a fiukkal és elmentünk megnézni a színpadot. Már rakták össze javában. Paul jött oda a fiúk mondta, hogy 2kor a közelim plázába dedikálásra kell menniük. Na igen dugig volt a pláza. A fiúk leültek az asztalhoz és már ment is a sor.  Mikor kimentünk a plázából egy megszólított.

-Szia. Te vagy Trina?
-Igen.-fordultam meg és 3 lány állt ott.
-Csinálhatunk veled egy képet?-kérdezték.
-Persze.-mondtam és közben gondoltam, hogy miért éppen velem.
-Nagyon mázlista lány vagy!-mondták és össze álltunk egy képre.
-Köszönöm.

Lisa csinált rólunk egy képet. Miközben beszélgettünk Paul odajött hozzánk és félre hívott minket, hogy a maradt 20 jegyet (ami igen ritka) osszuk szét. Oda adta nekünk a jegyeket és mi már mentünk is.
-Egyébként van jegyetek a koncertre?-kérdeztem a 3 lánytól.
-Nincs...Anya nem tudta megvenni...-mondták szomorúan kórusba.
-Tessék 3 jegy! Várunk szeretettel titeket.-nyújtottam át.
-Úristen!-kiáltották.-Köszönjük szépen.-öleltek meg mind a 3-an.

Még volt nálam 10 jegy. Sok lány volt de nehezen találtunk olyanokat akiknek nem volt jegyük. De attól függően elosztogattuk a jegyeket. olyan 7 óra fele vége lett a dedikálásnak és együtt a fiúkkal mentünk vissza az arénához. Paul mondta, hogy hivatalosak vagyunk egy bulira mind. Gyorsan összeszedtük magunkat és felöltöztünk mi csajok.
*Lisa ruhája*
Beautiful dress
*Jessyca ruhája*
*_* perfect dress *_*
*Amanda ruhája*
Untitled
*Kelly ruhája*
AMAZING *-*
*Én ruhám*
☾| Tumblr

Egy koktél klubba mentünk ahol a fiúk egyik ismerőse várt minket.  Nem ittam sokat 1-2 koktél ittam meg. De egyáltalán nem voltam dűlőn. Körülbelül 11 óráig voltunk ott mivel másnap elkezdődött a próba meg minden egyéb más. 4 napon keresztül próbáltak a fiúk és minden este hulla fáradtak feküdtek le.

1 megjegyzés: