2013. december 25., szerda

20.rész - Már csak 5 nap?

~Trina szemszöge~
Reggel mikor felkeltem Niall ott feküdt mellettem. Nem szerettem volna felkelteni, de sajnos sikerült..

-Jó reggelt.-dörzsölte a szemét Niall.
-Szia.-simogattam meg az arcát.
-Lassan menned kell reggelizni.-állt fel.
-Rendben.-álltam volna fel, de Niall gyorsan felkapott.
-Tudod, hogy nem szabad.-tett be a tolókocsiba.
-Ooo.-hajtottam le a fejemet.
-Már csak pár nap. Kitartás!-kezdett el tolni.
-Hát rendben.

Mikor beértünk az ebédlőbe volt egy külön asztal, Niall-nek is volt rajta teríték. Mikor letültünk az orvos oda jött hozzánk.

-Jó reggelt fiatalok.-mondta az orvos.
-Jó reggelt.válaszoltuk.
-Horan úr nyugodtan reggelizzen maga is, hisz már 1 hónapja itt van a kisasszonnyal.
-Köszönöm.-mondta Niall.

Elgondolkodtam azon, hogy milyen régóta feküdtem kómában..1 hónap az nagyon sok. Azóta halgattam mindent és nem tudtam tenni semmit. Még csak egy pici jelet se tudtam adni, hogy hallom és nem hagyom magára. Nagyon megrázott ez.. Miután megreggeliztünk mentünk vissza a szobámba és felöltöztünk. Niall elvitt megint sétálni. A séta után fent a szobámba beszélgettünk.

-Jó napot.-jött be az orvos. Majd megnézte a papírjaimat és az állapotomat is.-Van egy jó hírem!
-Tényleg?-pattant fel Niall.
-Igen. Nagyon gyorsan javul az állapota a kisasszonynak. Lábra állhat de még pihentetheti is. És ha továbbra is ilyen gyorsan javul az állapota akkor holnap már haza is mehet.
-De jó.-mosolyogtam.-Köszönjük!
-Ez a dolgom. További szép napot.-ment ki.

Tiszta boldogok voltunk. Szórakoztunk így, hogy már járhattam.Gyorsan elszaladt az idő a mókával. Amíg én fürödtem Niall összepakolta a dolgaimat. Hamar elmentünk aludni, hogy másnap legyen. Én nem tudtam aludni, ellentétben Niall-el ő mint a bunda úgy aludt. Olyan 2 óra fele én is eltudtam aludni.
Reggel 8 óra körül keltem fel. Niall még javában aludt. Hagytam hagy aludjon. Addig elintéztem a papírokat és a dolgaimat. Mikor visszamentem a szobába pont felkelt Niall.

-Mehetünk álom szuszék?-mosolyogtam.
-Persze akkor intézzük a papírokat.-mondta Niall és felállt.
-Már kész.-fogtam meg a táskámat.
-Ohh ad csak ide.-vette ki a kezemből a táskát.
-Oké. Akkor menjünk.

Megfogta a kezemet és haza mentünk. Otthon még beszélgettünk anyával meg Zaynnel. Niall akkor nálam aludt. Este mikor az ágyban feküdtünk elkezdtünk beszélgetni.

- Várod már?- Kérdezte Niall.
-Mit?-csodálkoztam.
-Hát a turnét.
-Ja persze, de még 1 hónap.-szomorkodtam.
-Dehogy is! 5 nap és megyünk.
-Hogy mi?-tátottam nagyra a számat.
-Igen.-simította meg az arcomat.
-De jó.-öleltem át.
-Te kis bolond.-kezdett el csikizni.
-Neeeeeeeeeeee.-kiabáltam.
-Cssshhhhh.-csitítgatott.

Niall annyira csikizett, hogy már fájt a hasam, de nagyon. Kicsit meglöktem pont annyira hogy eltudjak futni a fürdőbe mert nagyon csikis vagyok. Percek múlva kinéztem Niall nem volt sehol. Be mentem a szobába de nem volt ott. Gondoltam vagy a konyhába van vagy Zaynnél. Gyorsan beültem az ágyba. Niall ekkor nyitott be. Felém szaladt és megint csikizni kezdett.

-Hagyd abba.-kiabáltam.
-Ennyire csikis vagy?-hagyta abban.
Én csak bólogattam.
-De édes vagy.-csókolt meg.
-Szeretlek.-öleltem át.


Ne felejtsétek el a komikat!!! Így is úgy hoztam 3-4 részt, hogy nem volt meg a komment. Szóval 2 komment és jön a következő! Remélem eddig izgalmas és tetszik a történet!:3<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése