2013. december 24., kedd

19.rész - Csodák igen is vannak

Heteken keresztül vártam de Trina nem tért magához.Minden nap beszélte hozzá, állandóan fogtam a kezét. Ott ültem mellette mindig. Egyik nap bejött az orvos.Megnézte az eredményeit.

-Az állapota sajnos nem javul.De nem is romlik.
-De rendbe fog jönni?-kérdeztem.
-Ha 12 órán belül nem történik semmi akkor holnap este 7 órakor lekötjük a lélegeztető gépről.-közölte az orvos.
-Mi?-tátottam a számat.
-Sajnálom de nyár van sok a beteg kell a hely és ez egy előírás...-ment ki az orvos.

Sírva fakadtam. Nem akartam elhinni. Felhívtam Zaynt, halottam, hogy azonnal sírni kezdett. Beszéltem Trinához, mert én hittem benne. Pár órával később Zayn és Trisha megérkeztek. Trisha zokogott, de ugyan úgy Zayn is. Talán még én sem sírtam úgy mint akkor.Végig fogtam a kezét el sem engedtem. Későn feküdtünk le de senki nem ment haza. Reggel felkeltünk elmentünk enni aztán vissza egész nap beszélgettünk és beszéltünk Trinához. Olyan 5 óra fele Lisa megérkezett mint minden nap szokott jönni meglátogatni Trinát.

-Miért sír mindenki?-kérdezte Lisa.
Senki nem válaszolt.
-Meghalt?-fakadt sírva.
-Nem!-kiáltottam.-Lefogják venni a gépről.-sírtam el magam még jobban.

Lisa majdnem összeesett. Együtt sírtunk mind a 4-en. Már fél 7 volt. Lisa imádkozott. Egyszer csak nagy csend támadt. Az orvos akkor jött be és megnézte az állapotát.

-Nincs mit tenni eljött az idő.-rakta le a papírjait az ágyra.
-Nem teheti!-állt fel Lisa.

Zayn megfogta nehogy csináljon valami hülyeséget. Én fogtam Trina kezét, Trisha meg ott állt mögöttem. Percek múlva bejött a szobába két nővér. Szép lassan lekötötték a gépről. Néhány perc múlva Trina vett egy nagy levegőt és kinyitotta a szemét, majd megszorította a kezemet azzal a falatnyi erejével.Oda hajolt hozzám.

-Szeretlek.-suttogta.
-Én is.-borultam rá.

~Trina szemszöge~
Mindent hallottam amit mondtak mindent. Halottam de nem tudtam irányítani az agyamat. Nem tudtam megparancsolni hogy kelljek fel. Semmit.

-Nagyon szeretlek!-csókolt meg Niall sírva.
-Én is.-mondtam még mindig suttogva.

Lisa, anya és Zayn rögtön nekem estek elkezdtek ölelgetni meg puszilgatni. Az orvos rögtön megvizsgált.

-Nagyon csodálatos dolog ami történt. Maga nagyon erős fiatal kisasszony. A biztonság kedvéért megkérném hogy néhány napig ne álljon lábra. Adunk neked egy tolókocsit és a fiatalember majd segít magának.Még pár napig bent tartjuk de nem lesz sok ígérem. További szép estét.
-Rendben köszönjük.-mondta Naill.

Nagyon sokat beszéltek nekem néha nem is fogtam fel mit.Lassan már én is tudtam normálisan beszélni. Olyan 9 óra fele anya, Zayn és Lisa hazamentek. Niall velem maradt. Fél 10 körül Niall kivitt kicsit sétálni. Ott tologatott, nagyon élvezte rendesen elszórakozott velem!Gyönyörű csillagos ég volt akkor este. Niall az egy pillanatban mikor gyönyörködtem az égben kiemelt a székből és az ölében tartott.

-Niall tegyél le!-kalimpálóztam.
-Nyugi.-csitítgatott és közben beült a székbe.

Ott ültem az ölében és néztük a csillagokat de hamar elaludtam.

~Niall szemszöge~
Trina elaludt az ölemben. Felálltam és felvittem a szobájába. Utána vissza mentem a székért. Mikor felmentem lefeküdtem mellé és együtt aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése