2013. december 21., szombat

18.rész - Mi történt?

Kicsit szomorú voltam,Sajnáltam a lányokat. De tudtam, én már nélküle nem tudom mit csinálnék.Minden lány álma, hogy a One Direction egy tagja nap, mint nap vele legyen, és nekem valóra vált. Az a lány aki olyan erőszakos volt folyton követett minket. Éppen sétáltunk mikor Niall fagyizni szeretett volna. Vissza ment a fagyishoz.Én addig egy helyben álltam. Oda jött hozzám az  a csaj.

-Te mit képzelsz magadról?-emelte fel a  hangját.
-Semmit!-mondtam.
-Elveszed tőlem és mindenkitől!-kezdett el sírni.
-Tudom milyen érzés.De sok embernek ez  az álma.-léptem közelebb hozzá.
-Igen és te elveszed másoktól!!-lökött meg.
-Te is ezt tetted volna.-kiabáltam rá.
-De neked nincs hozzá jogod!-lökött meg erőteljesen.

Megbotlottam és elestem, abban a pillanatban minden elhomályosodott.
~Niall szemszög~
Elmentem egy fagyiért,de Trinanak nem volt kedve visszajönni,így megvárt.Mikor mentem vissza az a nagyszájú lány sírva szaladt mellettem el.Mikor oda értem egy kisebb tömeg állt ott. Eldobtam a maradék fagyit és tolakodtam. Trina ott feküdt a földön.Vérzett a feje. A mentőket akkor már kihívták. Sürgősen vitték a kórházba.Én kocsiba ültem és mentem a mentő után.Nagyon ideges voltam.Gyorsan hajtottam de közben megláttam azt a  lányt ott ült egy padon és sírt.Megálltam és oda mentem hozzá.

-Mit csináltál?-gúgoltam le elé.
-Én...Én..csak egy kicsit meglöktem.-dadogott.-És..és megbotlott és elesett..de én elfutottam mert meg ijedtem és ott hagytam.-borult a nyakamba.
-Ne sírj! Velem jössz és bocsánatot kérsz!-öleltem át.
-Re-re-rendben.-tagolta szavait.

Beültünk a kocsiba és mentünk a kórházba.Ott sírt mellettem.Nagyon megbánta amit tett.Mikor beértünk a kórházba a műtőbe volt. A nővérek szaladgáltak ide-oda. Siettek így nem tudtak válaszolni.
~4 órával később~
A műtőből kilépett az orvos.Akkor oda mentem hozzá.
-Hogy van? Túl élte?-kérdezősködtem.Eközben Trinát kitolták a műtőből.
-Igen túl élte.Viszont kómában van és lehet, hogy lebénult viszont ezt még nem tudjuk megállapítani..Majd ha felébred.
Lesokkoltam.Nem tudtam megmozdulni. Percekkel később feleszméltem. Magamhoz hívtam a lányt és inkább hazavittem. Előtte még felhívtam Lisat és Zaynt. Mire odaértünk Trina anyukája Trisha és Zayn  ott volt. Trina feje be volt kötve.Nagyon rossz volt úgy látni. Lisaval napokig ott ültünk vele. Lisa nem mert még dolgozni se, de mondtam neki, hogy már muszáj mennie. Ezért pár nappal utána már ment. Lassan eltelt egy hét de Trina még nem tért magához. Molly is meglátogatta és a fiúk is. Vártam, vártam és vártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése