2013. október 31., csütörtök

10.rész - Egy pillantás

Your eyes *-* Perfect. || Niall Horan


Reggel mikor felkeltem elmentem mosakodni aztán meg öltözni. Zayn már ott toporgott a konyhában. Enni szerettem volna de siettünk ezért megfogtam egy almát és mentem Zayn után. Kocsiba ültünk és mentünk. Közben kiderült, hogy ma a fiúkat fogjuk öltöztetni. Mikor bementünk az épültbe Zayn másfelé ment mint én.
-Szia.-fogta meg valaki a vállamat valaki.
-Szia.-fordultam meg, Molly volt az.
-Gyere velem.-intett és indult el.

Követtem Mollyt.Bementünk egy ruhával teli szobába. Ott volt Lisa és a 3 másik lány.
-Bemutatom Jessykat, Kellyt és Amandat. Lisat meg már ismered.- mutatta őket.
-Sziasztok.-intettem
-Lányok ő pedig itt Trina.-mutatott rám.
-Szia.-mondták kórusban.
-Na lányok átmegyünk egy másik helyiségbe ott lesz 5 fülke, az 5 fülkében az 5 fiú. Mi osztjuk be ki melyik elé áll. Amelyik fiú benne van innentől kezdve őt öltöztetitek. Rendben?
-Igen.-mondtuk

Én reménykedtem, hogy Niallt kapom. Lisa pedig, hogy Harryt. Beállítittak mindekt.Én voltam a 3. fülke előtt. Ekkor lecsüggedtem, mivel Niall általában valamelyik szélen szokott állni.
-Gyertek ki fiúk!-mondta Molly.

A fülkéből Niall lépett ki. Nem tudtam elhinni. Sírni kezdem. Niall odajött hozzám és átölelt. Felemelte a fejemet és a tekintetünk találkozott. Én elvesztem a szemében, úgy éreztem beleszerettem. Kb 2 percig néztünk farkas szemet aztán elkaptam a fejemet. Lisa kapta Harryt, Amanda Louist, Kelly Zaynt, Jessyka Liamet.
-Na lányok 1 2 órátok van, hogy tökéletes öltözéket adjatok a fiúkra.-szólított fel minket Molly.
-Oké.-kiáltottunk.

Niall-el elindultunk válogatni a ruhákat. Úgy viselkedtem mint egy fapofájú boltos aki csak muszályból segít.Mindig megfogtam egy ruhát meg mutattam neki ás megkérdeztem jó-e. Egy fél órán keresztül így ment.

2 megjegyzés: