2013. október 28., hétfő

8.rész- Drága édes Lisa

Lassan elfáradtam a gondolkodásban és elmentem aludni.Reggel mikor felkeltem friss és üde voltam. De később keltem mielőtt kellett volna. Így siettem.Útközben kapucsínót ittam. A vonaton zenét hallgattam.Lisa ott várt az állomáson.
-Szia.- szaladtam oda Lisahoz.
-Szia.-ölelt meg.-Na mehetünk a vásárlási körútra?
-Igen!!

Elindultunk a plázába.Majdnem végigjártunk minden boltot. Vettem 6 pár cipőt, 10 toppot, 8 nadrágot, és egy pár kiegészítőt. Még pár bolt volt hátra de előtt beültünk egy kapucsínóra a Starbucks.
-Na és mi az a nagy cucc?Hova költöztél?
-Hát megtaláltam az anyámat!
-Tényleg? Mi a neve?-kérdezősködött Lisa.
-Tricia Malik...
-Hogy mi? Az a Tricia Malik?-tátotta nagyra a száját.
-Igen.-szürcsöltem a kapucsínómat.
-Úristen.. És Zaynnel találkoztál?-sikítozott.
-Psszt... Igen. És talál nekünk munkát!
-Komolyan?-tátotta nagyra a száját.
-Igen lehetünk Styleist segédek a fiúknál.
-Úristen!-ordibált.
-Shh.Halkabban.-csitítottam el.
-Azta el se hiszem.
-Jó de menjünk vásárolni.-álltam fel.

Még vásárolgattunk egy darabig.Ki kísért az állomásra Lisa és haza mentem.Otthon Zayn várt.

-Szia.-ölelt át Zayn.
-Szia.
-Holnap már kezdhettek is .
-Komolyan?-ugráltam.-Akkor felhívom Lisat.
-Rendben.
Szaladtam hívni Lisat. Rögtön vonatra ült és jött hozzánk. Készülődtem és mentem az állomásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése